Częste pytania
Użytkowników aplikacji dla organów prowadzących rejestr podmiotów leczniczych, Okręgowych Izb Lekarskich oraz Okręgowych Izb Pielęgniarek i Położnych.
W celu założenia konta należy przesłać do CeZ pismo (papierowe lub w formie elektronicznej) podpisane przez Urząd z następującymi danymi:
- imię i nazwisko
- adres e-mail
4 Co należy zrobić w przypadku, gdy nie mogę odnaleźć podmiotu leczniczego, wyszukując go po nazwie?
Problemy z przechodzeniem między zakładkami wniosku bądź jego edycją mogą wynikać z ustawień przeglądarki Microsoft Internet Explorer. W celu ich wyeliminowania, należy ustawić w przeglądarce widok zgodności. Ustawień tych można dokonać w następujący sposób:
- Z menu "Narzędzia" wybieramy "Ustawienia widoku zgodności". (Jeśli takiego menu nie ma, klikamy prawym przyciskiem myszy na koło zębate w prawym górnym rogu przeglądarki, a następnie klikamy lewym przyciskiem na "Pasek menu". Pojawi się wtedy masek menu.)
- W "Ustawienia widoku zgodności" w polu "Dodaj tę witrynę sieci Web" wpisujemy adres portalu rpwdl.ezdrowie.gov.pl i klikamy "Dodaj"
- Klikamy "Zamknij"
Aby dokonać rejestracji certyfikatu, konieczne jest posiadanie konta w systemie. W celu zarejestrowania certyfikatu, należy zarejestrować certyfikat poprzez nasz portal, a następnie podać swoje imię oraz nazwisko.
Aby uzyskać lub odnowić podpis elektroniczny (certyfikat kwalifikowany) należy skontaktować się z jednym z podmiotów kwalifikowanych wskazanych przez Narodowe Centrum Certyfikacji (NCCert): https://www.nccert.pl/
Aby uzyskać profil zaufany ePUAP należy wypełnić wniosek znajdujący się na stronie Elektronicznej Platformy Usług Publicznych oraz potwierdzić swój profil w jednym z punktów potwierdzających. Wszystkie szczegóły znajdują się na stronie ePUAP:http://epuap.gov.pl/